20.10.06

RSS zagrożeniem dla blogów

E-biznes i projektowanie witryn internetowych.: "
Zanim nadeszła era RSS internauci każdego dnia przeszukiwali sieć WWW żądni informacji i wiedzy o zmieniającym się świecie. Odkąd mamy do dyspozycji czytniki RSS nie ma już potrzeby, by bezpośrenio wchodzić na strony WWW. To, co nas na nich interesuje trafia i tak za pośrednictwem RSS."

19.10.06

e-VideoBOK - wideorozmowy z klientami

E-biznes i projektowanie witryn internetowych.: "
e-VideoBOK – nowy wymiar interakcji z klientem
Firma VidCom.pl, autor programów do wideokonferencji online, wprowadził na rynek nowatorski system e-VideoBOK – rozwiązanie, dzięki któremu przedsiębiorstwo może poszerzyć formę kontaktu ze swoimi klientami, kontrahentami lub partnerami o wideorozmowy."

17.10.06

Po prostu sprzedawać lepiej

Akademia Sukcesu HDT Consulting:"
  • jak utorować sobie drogę do klienta?
  • jak rozpoznawać sygnały mowy ciała w trakcie sprzedaży?
  • jak doskonalić umiejętność argumentowania?
  • jak reagować prawidłowo na zastrzeżenia klienta?
  • jak stosować najlepsze techniki zamykania sprzedaży?

16.10.06

PayPal w pełni dostępny po polsku

hacking pl security bezpieczeństwo sieci - PayPal: "Polscy internauci mogą już wysyłać i odbierać pieniądze za pomocą systemu płatności elektronicznych PayPal.
PayPal to popularny na całym świecie system płatności należący do firmy aukcyjnej eBay (działającej także w Polsce).
W krajach, w których działa PayPal, internauci mogą za jego pośrednictwem bezpiecznie przesyłać i odbierać pieniądze, znając tylko adres poczty elektronicznej adresata (oczywiście obie strony muszą być zarejestrowane w systemie"

9.10.06

SKLEPY.isu.pl

Oprogramowanie sklepu internetowego i skrypt sklepu internetowego: "Wszystko w jednym: hosting + aplikacja sklepu + domena + pomoc + aktualizacje

- Bezpłatne przyłączenie do pasażu handlowego ISU.pl
- Panel administracyjny do zarządzania Twoim sklepem
- Szerokie możliwości konfiguracyjne
- Domena twoja_nazwa.isu.pl
- Zainstalowane oprogramowanie sklepu
- Gotowe szablony graficzne i kolorystyczne
- Pomoc techniczna przez cały okres użytkowania naszego systemu
- Niezawodne szybkie łącze oraz stały nadzór informatyczny
- Wszystkie aktualizacje wprowadzane do sklepu bezpłatnie
- Reklamujesz swoją firmę i produkty
- Płatności on-line
- Spisz spokojnie wiedząć, że ktoś ciągle czuwa nad działaniem Twojego sklepu
- Prosty i efektywny system administracji i kontroli zamówień
- System ciągle rozwijany i wzbogacany o nowe funkcje"

3.10.06

Aktywne pozyskiwanie klientów

Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą umieli: "
  • sprawnie nawiązywać i utrzymywać kontakty – osobiste i telefoniczne z klientami
  • profesjonalnie budować rynek klientów celem wykonywania założonej produkcji sprzedażowej; nadzorować ten rynek zgodnie z zasadami nowoczesnego clientingu
  • efektywnie umawiać spotkania handlowe
  • stosować skuteczne zasady identyfikacji potrzeb klienta, w tym jego możliwości finansowych, oraz techniki wywierania wpływu – szczególnie w przypadkach, kiedy klient „mówi”: NIE
  • sprawnie działać w warunkach konfliktu i stresu"

SZKOLENIE: Pozyskiwanie klienta

Jak dobrze zacząć sprzedaż? :"
1. Nawiązywanie kontaktu z klientem
2. Wpływ elementów komunikacji niewerbalnej na budowany wizerunek
3. Pierwsze 30 sekund rozmowy - techniki wpływu
4. Proces sprzedaży - badanie potrzeb i prezentacja produktu
5. Skuteczna argumentacja
6. Rozbijanie zastrzeżeń i kreowanie potrzeb"

Pozyskanie klienta zaliczanego do lojalnych

www.INFOR.pl: "BANKI. ORIENTACJA NA KLIENTA
Od ustalenia potrzeb po pełną satysfakcję
Ocenia się, iż pozyskanie nowego klienta kosztuje 5–10 razy więcej niż utrzymanie starego, zaś pozyskanie klienta zaliczanego do lojalnych kosztuje nawet 100 razy więcej. Dlatego orientacja produktowa w bankowości jest wypierana przez orientację na klienta."